بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Tangan yang menulis ini juga akan lebur satu hari nanti, ku mohon agar segala yang tidak elok itu dihapuskan. Seandainya tangan yang menulis ini akan membawa kamu ke neraka, maka tinggalkanlah~

.:contacts:.

Tumblr: Insomnia

post19

Salam'alaykum w.b.t.
Alhamdulillah, dapat award dari dua orang sahabiah yang cukup terkenal dengan kenakalan, hehe, al akhwat al karimat Fatin dan Tania.
Jzkillah ukh berdua, moga Allah redha antunna! ^^
Rasa award ni bukan ana orang selayaknya yang patut dapat, tak tau la macam diorang tengok blog ni sampai depa bagi award ni kat ana.. :D



Tiba masanya unutk jawab soalan.. :D

ceritakan bagaimana usaha korang untuk mencomelkan blog korang.

  • camna eh? saya klik sana, saya klik sani, tup-tup, tadaaa.. jadilah blog ni.. :D

website yg korang slalu pegi utk membantu korang mengedit blog.

  • google.com

tuliskan lima perkataan yang menggambarkan diri korang.

dengan izin Allah..

alhamdulillah, seorang insan yang..
  • cukup sepasang mata,
  • hidung,
  • mulut,
  • punya satu seribu kelemahan dan kekurangan..
  • wallahu 'Alam..
Jad, begitulah saya... :D

tag kawan2 korang yg korang rasa patut menerima award ini.


semua pengunjung, jangan segan silu ambil. Ini satu penghargaan untuk anda. sekian. wallahu 'Alam.. :)


9 comments:

taniameow said...

salam,,

ana x nakal,,tp jahat.. :p

uihh,,
kata berdua, kenapa antunna??
haa,,aiyoo :p

~chickenrice~ said...

terima kasih :) insha Allah, ada masa ana buat.

syauqahwardah1209 said...

Salam warahmatullah..

Pertamanya, syukran atas tag ni. Maaf kak lambat respon. InsyaAllah ada masa nt kak posting jawapan tag ni ya.

syukran sekali lagi. Moga ukhuwah keranaNya ini akan diberkati oleh Allah. InsyaAllah. :)

Zuhelsyaheedah said...

taniameow:
w'salam, pd pndgn ana, mmg korang nakal.. hee.. :D
ala, sme je, antuma, cam xsdap, alang2 antunna terus.. inga nk buh antum je.. :D

chickenrice:
alhamdulillah, syukran, JZKK :)

syauqahwardah1209:
w'salam wbt.
afwan, alhamdulillah. AMin ya Rabb, mg ukhuwah tetap kukuh diatas redhaNya.. syukran kak sudi ambil.. :)

taniameow said...

xde2!!
jahat jugak!
xnak nakal!
haha :p

uihh..
ngada! :p
ajaran sesat tuu.. :p

Zuhelsyaheedah said...

eleh, soke hati la, org nak pnggil apa pun.. hehe :D

ajaran sesat ni, tak diiktiraf pun! haha ;D

musafir muslimah said...

salam..
hahhaa...
sjk ble lak lah ana nkl nih..??
stahu ana..
ana sgt pemalu org nya..
lalalala...
hahhaa.. =p

taniameow said...

eh,,
batalkan jela niat suka kat hati tuu..
hati tu suka ana..
haha! :p

haha..
tau2!! :p

>>Fatin : erkk??!! AUTA!!

Zuhelsyaheedah said...

haha, dua sahabat sdh memulakan oprasi mrk, yg kerap kali tempat sy menjd tmpat operasi mrk berjalan..=.='

Fatin: Malu? musykil :p

tania: niat mne bleh btalkan! haha

ana skoang awk! keh3 XD