بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Tangan yang menulis ini juga akan lebur satu hari nanti, ku mohon agar segala yang tidak elok itu dihapuskan. Seandainya tangan yang menulis ini akan membawa kamu ke neraka, maka tinggalkanlah~

.:contacts:.

Tumblr: Insomnia

Post 11

JOM BOIKOT!! Sensitivelah terhadap isu PALESTIN!

Mereka berusaha menyelamatkan Kiblat kita yang pertama, sanggup anda menambahkan beban dan kesengsaraan mereka???


i

Saya berusaha menjadisaya‘ !

Rujukan lebih lanjut untuk barangan boikot:

http://www.inminds.co.uk/boycott-brands.html


------------


Pernah sampai satu kita, saya tanya kepada sahibah saya, ketika mana saya sedang memilih barang keperluan untuk dibeli.. Tapi dalam hati ragu-ragu, sebab produk tersebut, merupakan produk israel. Sahibah kata, "barang tu keperluan kita, nak buang macam mana lagi?" . Apa yang anda fikir? Perlu atau tidak? Akhirnya saya buat keputusan, adakah barang yang kita perlu lebih berharga daripada beribu-ribu nyawa?? Fikirkanlah!~

No comments: