بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

Tangan yang menulis ini juga akan lebur satu hari nanti, ku mohon agar segala yang tidak elok itu dihapuskan. Seandainya tangan yang menulis ini akan membawa kamu ke neraka, maka tinggalkanlah~

.:contacts:.

Tumblr: Insomnia

Post91: sentap!

menggodek-godek tumblr, terjumpa benda-benda ni. Sentap!


“Sesiapa yang menutup keaiban seseorang Islam Allah menutup keaibannya di dunia dan di akhirat”.

(HR. Muslim, Ahmad dan Abu Daud)



teman,
 aku merayu, tolong tinggalkan aku jika aku melakukan dua perkara tersebut, dan tolong tinggalkan aku jika kamu mahu membawa aku ke arah perkara-perkara tersebut.
kerana itu adalah jahiliyyah yang paling besar aku nampak sekarang dan aku cuba tinggalkan!\
kita tahu ianya adalah jahiliyyah, mengapa mahu disimpan lagi? tinggalkan!
kamu saksikan apa yang aku katakan, maka bantu aku.

No comments: